Informujemy, że  szczegółowe informacje dotyczące m.in. usług komunikacji elektronicznej, w tym:

 

  • poziomów jakości świadczonych usług;
  • procedury związanej z przeniesieniem numerów lub innych danych identyfikacyjnych (wraz z formularzami wniosków o przeniesienie);
  • procedury zachowania ciągłości usługi dostępu do Internetu przy zmianie dostawcy;
  • procedury reklamacyjnej;
  • udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami wraz z listą jednostek NASK S.A. przystosowanych do obsługi użytkowników końcowych z niepełnosprawnościami;
  • wzorców umów o świadczenie usług komunikacji elektronicznej,

znajdą Państwo w Plikach do pobrania.

005-secure-shield nask logo
Witaj, strona NASK SA wykorzystuje pliki cookies do analityki (google analytics, facebook) na zasadach określonych w polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, prosimy Cię o wyłączenie obsługi cookies w przeglądarce lub opuszczenie strony.