Informacje dla Klientów

Pragnąc zapewnić najwyższą jakość obsługi i dostępność informacji dla naszych Klientów poniżej wskazujemy szczegółowe informacje:

  • o poziomach jakości usług komunikacji elektronicznej;
  • o procedurze przeniesienia lub zmiany numeru (formularze wniosków, o których mowa w procedurze można pobrać z zakładki Pliki do pobrania);
  • o procedurze zachowania ciągłości świadczenia usługi dostępu do sieci Internet w przypadku zmiany dostawcy usługi;
  • o procesie składania i rozpatrywania reklamacji;
  • o sposobach rozstrzygania sporów;
  • o standardowych warunkach umownych usług komunikacji elektronicznej.

 

Wzorce umów oraz oferty usług komunikacji elektronicznej dostępne są w zakładce Pliki do pobrania.

Jakość usług komunikacji elektronicznej NASK S.A.
Procedura w ramach przeniesienia lub zmiany numeru
Procedura w sprawie zachowania ciągłości świadczenia usługi dostępu do sieci Internet w przypadku zmiany dostawcy usługi
Reklamacja usług świadczonych przez NASK S.A.
Sposoby rozstrzygania sporów
Standardowe warunki umowne dla usług komunikacji elektronicznej
005-secure-shield nask logo
Witaj, strona NASK SA wykorzystuje pliki cookies do analityki (google analytics, facebook) na zasadach określonych w polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, prosimy Cię o wyłączenie obsługi cookies w przeglądarce lub opuszczenie strony.