NASK S.A. oferuje szeroki wachlarz usług telefonicznych. Usługi realizujemy zarówno z wykorzystaniem tradycyjnej jak i nowoczesnej technologii IP. Usługi w technologii IP dostępne są przy wykorzystaniu łączy internetowych dowolnego dostawcy lub za pomocą dedykowanych łączy dostępowych NASK S.A.


Własna infrastruktura


Pewność i bezpieczeństwo


Możliwość przeniesienia numerów


Zintegrowanie usług


Zarządzanie online
Telefonia IP

Dlaczego warto?
  • Dwa warianty usługi: pojedyncze konto SIP lub wirtualna centrala VPBX.
  • Numery telefoniczne zgodne z PNK.
  • Możliwość wykonywania i odbierania krajowych i międzynarodowych połączeń głosowych.
  • Możliwość realizacji połączeń głosowych z dowolnego terminala IP.
  • Gwarancja realizacji połączeń alarmowych.
  • Zarządzanie usługą on-line.
  • Szereg usług dodatkowych ( m.in. e-fax, IVR, poczta głosowa).
  • Wsparcie na każdym etapie świadczenia usługi.
  • Szybka i fachowa pomoc zapewniona przez operatorów NOC w trybie 365/7/24.
  • Możliwość dostarczenia końcowych urządzeń IP.
Biznes trunk IP

Dlaczego warto?
  • Nowoczesna usługa IP dedykowana dla klientów posiadających własne centralki PABX.
  • Możliwość realizacji krajowych i międzynarodowych połączeń głosowych.
  • Usługa konfigurowana dla 10, 20, 50 lub 99 jednoczesnych połączeń głosowych.
  • Nagrywanie możliwe dla konfiguracji 10 i 20 jednoczesnych połączeń.
  • Usługa zarządzana on-line.
  • Billing dostępny on-line.
  • Wsparcie na każdym etapie świadczenia usługi.
  • Szybka i fachowa pomoc zapewniona przez operatorów NOC w trybie 365/7/24.
Telekonferencja

Dlaczego warto?
  • Realizacja telefonicznych połączeń głosowych przez wielu uczestników w tym samym czasie.
  • Maksymalna liczba uczestników konferencji -10 osób.
  • Pokój wirtualny klienta uruchamiany w ramach usługi.
  • Możliwość korzystania z usługi na żądanie lub w sposób ciągły.
  • Dostęp do telekonferencji zabezpieczony PIN-em.
  • Wsparcie na każdym etapie świadczenia usługi.
  • Szybka i fachowa pomoc zapewniona przez operatorów NOC w trybie 365/7/24.
Infolinia 80x

Dlaczego warto?
  • Możliwość wykorzystania numerów ogólnopolskich 800 lub 801.
  • Dostępność numerów 80x z sieci komórkowych i stacjonarnych.
  • 80x - jako jeden numer kontaktowy dla klientów firmy.
  • Profesjonalne pozycjonowanie marki firmy wśród klientów.
  • Wsparcie na każdym etapie świadczenia usługi.
  • Szybka i fachowa pomoc zapewniona przez operatorów NOC w trybie 365/7/24.
Oferta dla operatorów

NASK S.A. oferuję usługę terminacji ruchu głosowego skierowaną do operatorów telekomunikacyjnych. Świadczymy Usługi tranzytu do wszystkich polskich i międzynarodowych operatorów telekomunikacyjnych, gwarantując przy tym najwyższą jakość świadczonych usług.

Data Center

Cyber Security
Telco
Telefonia
Telefonia IP

Dlaczego warto?
  • Dwa warianty usługi: pojedyncze konto SIP lub wirtualna centrala VPBX.
  • Numery telefoniczne zgodne z PNK.
  • Możliwość wykonywania i odbierania krajowych i międzynarodowych połączeń głosowych.
  • Możliwość realizacji połączeń głosowych z dowolnego terminala IP.
  • Gwarancja realizacji połączeń alarmowych.
  • Zarządzanie usługą on-line.
  • Szereg usług dodatkowych ( m.in. e-fax, IVR, poczta głosowa).
  • Wsparcie na każdym etapie świadczenia usługi.
  • Szybka i fachowa pomoc zapewniona przez operatorów NOC w trybie 365/7/24.
  • Możliwość dostarczenia końcowych urządzeń IP.
Biznes trunk IP

Dlaczego warto?
  • Nowoczesna usługa IP dedykowana dla klientów posiadających własne centralki PABX.
  • Możliwość realizacji krajowych i międzynarodowych połączeń głosowych.
  • Usługa konfigurowana dla 10, 20, 50 lub 99 jednoczesnych połączeń głosowych.
  • Nagrywanie możliwe dla konfiguracji 10 i 20 jednoczesnych połączeń.
  • Usługa zarządzana on-line.
  • Billing dostępny on-line.
  • Wsparcie na każdym etapie świadczenia usługi.
  • Szybka i fachowa pomoc zapewniona przez operatorów NOC w trybie 365/7/24.
Telekonferencja

Dlaczego warto?
  • Realizacja telefonicznych połączeń głosowych przez wielu uczestników w tym samym czasie.
  • Maksymalna liczba uczestników konferencji -10 osób.
  • Pokój wirtualny klienta uruchamiany w ramach usługi.
  • Możliwość korzystania z usługi na żądanie lub w sposób ciągły.
  • Dostęp do telekonferencji zabezpieczony PIN-em.
  • Wsparcie na każdym etapie świadczenia usługi.
  • Szybka i fachowa pomoc zapewniona przez operatorów NOC w trybie 365/7/24.
Infolinia 80x

Dlaczego warto?
  • Możliwość wykorzystania numerów ogólnopolskich 800 lub 801.
  • Dostępność numerów 80x z sieci komórkowych i stacjonarnych.
  • 80x - jako jeden numer kontaktowy dla klientów firmy.
  • Profesjonalne pozycjonowanie marki firmy wśród klientów.
  • Wsparcie na każdym etapie świadczenia usługi.
  • Szybka i fachowa pomoc zapewniona przez operatorów NOC w trybie 365/7/24.
Oferta dla operatorów

NASK S.A. oferuję usługę terminacji ruchu głosowego skierowaną do operatorów telekomunikacyjnych. Świadczymy Usługi tranzytu do wszystkich polskich i międzynarodowych operatorów telekomunikacyjnych, gwarantując przy tym najwyższą jakość świadczonych usług.
Innowacje
Zapraszamy do kontaktu

005-secure-shield nask logo
Witaj, strona NASK SA wykorzystuje pliki cookies do analityki (google analytics, facebook) na zasadach określonych w polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, prosimy Cię o wyłączenie obsługi cookies w przeglądarce lub opuszczenie strony.